Fanfare Repertoire- en Netwerkdagen 2022

De Fanfare Repertoire en Netwerkdagen is een jaarlijks event omtrent repertoire ontwikkeling in de blaasmuziek toegespitst op het fanfareorkest.
De vijfde editie in november (2022) brengt een vol programma waarin nieuw repertoire, bekende componisten, actuele discussies en prominente orkesten een podium krijgen. Diverse componisten geven presentaties over hun nieuwe werken, we bespreken vernieuwende projecten fanfareorkest en er worden actuele onderwerpen aangesneden tijdens het paneldiscussie moment.

De 5e editie vindt plaats op 25-26-27 november 2022.

Waar de vrijdag hoofdzakelijk in het teken staat van netwerken, is er zaterdag volop ruimte voor het beluisteren van fanfaremuziek. Het festivalweekend vindt plaats op twee verschillende plaatsen in het land. De netwerkdag wordt op vrijdagochtend- en middag georganiseerd in Deventer-Musidesk Rijnbrink. Daar laat je je inspireren door wereldberoemde componisten en ga ingesprek over de composities. De middag en avond wordt voorgezet in Bathmen.

De zaterdag wordt georganiseerd in samenwerking met de Brabantse Bond voor Muziekverenigingen in De Schalm in Veldhoven. Voordat dat we naar live fanfaremuziek gaan luisteren is er ruimte voor gesprekken met de Bond van Orkestdirigenten en Instructeurs over verschillende actuele onderwerpen.
In de middag en avond kun je genieten van diverse fanfareorkesten. De concerten worden mede mogelijk gemaakt door HRFSTWND.

De echte muziekliefhebber kunnen dit jaar nog een extra dag toevoegen. Op zondag 27 november organiseert de Brabantse Bond het concertconcours in De Schalm in Veldhoven.

Een weekend vol muziek en dat mag je niet missen!

Onze partners